Doa untuk dia


Bismillahirrahmanirrahim...

Ya Allah...

Tukarkanlah segala kepahitan menjadi kemanisan,
Tukarkanlah kesakitan menjadi ketenangan,
Tukarkan keperitan kepada kebaikan,
Tukarkan juga kekeruhan menjadi kesenangan,
Tukarkanlah segala kelemahan menjadi kekuatan,
Tukarkanlah kesedihan menjadi kebahagiaan
sepanjang aku bersama kekasih yang aku kasihi.
Tetapkan hati aku untuk menemaninya kala susah dan senang,
Jadikan aku sebagai sahabat yang mengerti dirinya,
Jadikan aku kekasih yang menyayanginya,
Jadikan aku isteri untuk menjaganya,
Jadikan aku ibu kepada zuriatnya,
Jadikan aku sebagai teman hidupnya
sehingga hembusan nafasku yang terakhir...


-Kisah Qaseh AzRin



Comments

  1. Amin Ya Rabbal A'lamin...
    InsyaAllah, semoga harapan Zira dimakbulkan Allah.. ^_^

    ReplyDelete
  2. amin...semoga kekasih itu menjadi teman hingga ke syurga..=)

    ReplyDelete
  3. amin..serahkan segalanya pada ALLAH S.W.T ye syg..:)

    ReplyDelete
  4. Hana: Amin.. terima kasih teman ku..

    Lieza: amin.. hrp2 begitu.. btw, zira x dpt msuk blog lieza..np ea..

    Atie: Tawaqal padanya.. InsyaALLAH... terima kasih syg..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts