Cite suke-suke~

Salam and hai!

Today tak de la cite yang menarik amat sangat.. Post hari ini cite suke-suke je sbb x nk blog ni kesunyian..hahaha.. ayat x le blah ek! wawawa~ Jom cite..

Last week pegi ke Perak sampai ke hari ni penat x habis..haha.. dat why x suke pegi jauh-jauh..Dat why juga kot aku dpt org dekat je..haha..This week mmg x de pegi mane-mane. Setakat ni x de aktiviti lg.. Cume ade sorg brader foto ni ajak amik gambar wedding kat Kelanang. Esok pas zuhur solemnization nye event. Sabtu lak sanding. Nnt aku fikir-fikirkan nk itot ke x.. ngeee~

Topik mula-mula skali..kite cite sal Baju...
Siang td aku pergi Butik jumpa Kak Ema kat kedai diskus psl baju-baju kawen aku. Aaa...korang perasan x..majlis setahun lagi..tp da sibuk2 cite sal baju la..itu ini.. selagi selagan nk wat sekarang.. Sampai pening, sakit kepala.. belum kena gastrik nye lagi..masuk wad pula...haih..zira....zira....hehe~ Untuk baju sanding Kak Ema cakap nk kirim kat kawan dia mase pegi Medan this July! huhu~ Kain baju songket nnt Kak Ema beli time pegi KL next week. After kain da ade nnt dia call suh aku tgk tuk approval...wawawa... giler poyo ayat aku hari ni.. Macam la anak dato' kan.. x sedar diri sgguh wahai cik nurhazira hari ini...kui kui kui~ Kali ni aku x nk la tukar-tukar design bj aku tu.. "Ya Allah..Tetapkanlah hati aku dengan design baju pengantin idaman dan impian aku itu ya Allah" (^_^) Sempat nak berdoa psl bj pengantin.. Sambung cite lagi......... cucite cucite... hehehehehehe~ Baju songket time berinai nnt aku buat bj kurung pahang je dan aku nk amik bj tu terus. So, after that boleh la pki lagi kan..Sebelum balik tu..baru aku ingt psl aku nye plan untuk amik gmbr pre-wedding nnt...

Aku: "Kak Ema.. Dress untuk pre-wedding..nk wat baru juga ke?" "Akk rase cane..?"
Kak Ema: "Ntah zira..kos tu..."
Aku: "Emm..color ape yg cantek ea agak2 kak..Kalau ade yg dah ade..x ya la wat baru"
Kak Ema: "Ko tgk la mane yg dah ade tu dlo"
Aku: "Isk.nnt la kak.. zira da pening da..huhu.. Kiter settle yg sanding dgn songket la dlo..kikiki"

hahaha...Jadi pasni baru aku fikir psl dress tuk pre-wedding nnt ye! Tlg lah jgn serabutkan kepala anda waktu ini. hihi...tu cite sal baju and perjumpaan aku dengan kak ema kat kedai td..

Topik seterusnye pulak psl berangan-angan nk amik gambar pre-wedding..!
Hasrat hati nk buat 2 session tuk ni.. haa.. hulur je la duet nnt..Pejamkan mate tuk lakukannya nnt Cik Zira! haha..1st session untuk pre-wedding nnt nk pki bj biase je.. tp x tau lgi nk pki shirt or blouse or gown yg tomel2.. hihi.. tgk la location nya nnt kat ne...
Fotografer pulak nnt aku post khas untuk cite fotografer2 aku. Huhu~ What is my mind now is.. klu leh nk amik gmbr kat tempat camni...
 
Credit to : Shahfazrie Miskon

Buat masa ni...berangan je la dlo ea..jgn la berharap sgt... *ngee..takut x kesampaian!.
Selebihnye nnt aku ceritakan kat post yg khas ttg Photography and pre-wedding. Ok.. Silalah kembali ke alam yang nyata! haha~

Aa.. topik last untuk malam ni.. 23 & 24 April ni insyaALLAH pergi ke kursus pra perkahwinan di putrajaya. AlShahir nama tmpat tersebut..klu y'll nk ke situ juga.. sms kan nama ngan date yg y'll nak follow kursus tu..ni no. nye; 0192876979. Kursus tu 2 hari. After y'll sms nama y'll tu.. Nnt dia beritahu supaya y'll sediakan salinan i.c dan wang RM80 seorang. Terima Kasih..hikhikhik...

Eee..cukup-cukup lah aku tulis and melalut sorang-sorang kan.. Dari pukul 8 malam sampai ke 12:50 pagi duk menulis entry ni.. Panjang dak ler.. Hahaha.. sambung esok ea!! Selamat pagi..huhuhu~

Tata..muahhhx2~


Lots of Love!;
Qaseh AzRin

Comments

Popular Posts